Resultats de la cerca
TALLER DE MESURES (DIVERMATIQUES)
Taller de mesures adreçat a alumnes de Primària. Matemàtiques tractades de forma lúdica.APRÈN A FER PAPER RECICLAT. TALLER PER MESTRES, DOCENTS, PROFESSOR@S
A partir dels rebutjos de paper que genereu a l'escola, farem un paper nou, útil i bonic. Us proporcionarem idees didàctiques per a la seva aplicació a cada cicle.
LA PEDRERA: Expedient Gaudí
Recorregut guiat per l’edifici mentre desenvolupem una activitat temàtica
EL JOC DE L'ARTESANIA
Organitzats en grups fareu un taller artesanal a l’atzar, el que us hagi tocat al joc. Per aconseguir ser els primers, caldrà que aconseguiu les eines, el material, l’artesà/ana....tot un repte!
Volcans i vida
Esteu a punt per anar enrere en el temps?
Taller de Circuits Elèctrics
Piles, llums LED, cables, motors, interruptors, timbres, resistències… Construirem circuits elèctrics amb diferents materials i aprendrem els conceptes bàsics de com es transmet el corrent elèctric.
La mar d'enginy
Aquest taller permet a l’alumnat treballar com a enginyers i enginyeres de la indústria naval dissenyant i construint un sistema que permeti treure de l’aigua estructures pesades, com són els vaixells
Les històries d'en Cabòries
Les divertides trifulques d'un historiador despistat en el museu.
Aigua i geologia
Voleu aprendre com s'ha generat el paisatge actual del Geoparc de la Catalunya Central i quin paper ha tingut l'aigua en tot el procés?
A les teves mans! Dels oficis tradicionals a l'economia circular
A través d'aquesta activitat coneixerem els oficis d’ahir i pensarem com poden contribuir a l’economia circular de demà.
Mostrant 1-10 de 2.256 elements.