Resultats de la cerca
L'AIGUA DEL MAR ÉS PROU NETA?
Activitat d'investigació sobre la qualitat de les platges a la ciutat de Barcelona o Badalona.
El Follet Fredolic
És un dels 5 eixos temàtics que té la finca de Prades. On coneixerem al follet Fredolic i viurem milers d'aventures!
Món minúscul: els insectes
Quan arriba la primavera i els insectes ja surten a visitar-nos... t’atreveixes a classificar-los? Vols saber com són, què mengen, on viuen, com canvien al llarg de la seva vida?Planta de Compostatge de Sant Cugat del Vallès
Visita a la planta de compostatge de Sant Cugat del Vallès tot tractant la problemàtica del malbaratament alimentari.
Constructors de somnis
Un espectacle-taller per treballar els minimons en un marc escènic de conte.
Visita Espai Montseny + Sortida guiada: El bosc de les bruixes
Sabeu qui eren i què feien les bruixes de Viladrau? Passejarem pels mateixos boscos on aquestes dones sàvies i expertes en remeis naturals anaven a buscar els seus ingredients. Us hi atreviu?Formació a docents en robòtica educativa (Curs 2024-2025)
Oferim formació professional al professorat en l'ús i aplicació, tant pedagògica com tècnica, de materials de robòtica educativa; adaptant els continguts i la durada a les necessitats de cada centre.
VISITA GUIADA PRMÀRIA
Destinada a primària.
Sessions d'Orientació Universitària
La UVic organitza sessions d'orientació per als centres de secundària amb la finalitat d'informar i orientar als seus alumnes davant la decisió d'iniciar estudis universitaris.
World Robot Olympiad
Competició de robòtica educativa que inclou diversos reptes independents, per a equips de 2 o 3 membres.
Mostrant 1-10 de 2.255 elements.