Resultats de la cerca
La colònia tèxtil Rusiñol
Una visita plena d’art i història
Museu de la fruita i de l'alimentació saludable de Catalunya
Descobreix cinc espais que t'endinsaran en l'univers de la fruita i els hàbits saludables resseguint el camí que recorre la fruita des del camp fins a casa nostra.Visitem la Jugatecambiental
És una activitat d’ educació ambiental que té com a finalitat conèixer la platja o el parc metropolità i la Jugatecambiental més propera al centre educatiu.
Engranatges i transmissions
Taller d’experimentació al voltant dels engranatges
#assaig-error
Objectiu de l’activitat: Treballar estratègies per prendre decisions autònomament i de forma responsableREINVENTEM UN CONTE
Reinventem un conte: Es plantegen diferents exercicis i jocs teatrals per tal de poder reinventar un conte escollit entre tots.
Tàrraco: les matemàtiques i els romans
Durant el recorregut per Tarragona ens aproparem a la cultura romana a través de les matemàtiques d’una forma dinàmica i cooperativa.El cicle dels residus i els recursos: el viatge del Recuc
Aquesta activitat a l'aula compta amb un personatge, el Recuc, que ens explicarà el viatge dels residus orgànics.
La Laura i en Joan treuen tot el suc a la recerca (tecnologia dels aliments)
Aplicant el mètode científic descobrim què contenen alguns dels aliments que mengem. Analitzem els nutrients de mostres de suc i pernil i desvelem la importància de mirar les etiquetes dels aliments.
El procés tèxtil
Visita guiada pels diferents espais productius de l'antiga fàbrica
Mostrant 1-10 de 2.256 elements.