Resultats de la cerca
MIRADOR TORRE GLÒRIES: EL FUTUR DE LES CIUTATS
A través de jocs d'enigmes i una visita al Mirador Torre Glòries, l'alumnat podrà comprendre el funcionament de la ciutat i imaginar solucions innovadores pel futur urbà.
Cursos d'estiu EstiURV
Una setmana científica a la URV
Joc de pistes al jaciment de l'Esquerda
Joc de pistes per descobrir el jaciment de l’Esquerda i els seus 2.500 anys d’història.
La veritable historia dels 3 porquets
Introducció de l'anglès.Itinerari pels aiguamolls de la Corbatera
Recorregut per la zona humida de la Corbatera, des de l’aiguamoll de la Sala fins la bassa de la Corbatera.
Constructors de somnis
Un espectacle-taller per treballar els minimons en un marc escènic de conte.
Discover the River Ter
How about learning about the River Ter in English?
Portes Obertes a les Universitats 2025-2026
Recull de totes les Jornades de Portes Obertes de les Universitats de Catalunya pel curs vinent 2025-2026
FACILITACIÓ I COHESIÓ DE GRUPS - Confiança, respecte, cooperació i unió
L'aula ha de ser un espai viu, per compartir, per col·laborar,per donar i rebre, per ser crítics, per construir, per aprendre i per CRÈIXER. La cohesió de l'alumnat és fonamental!!!
TALLERS CONTATS
El taller contat és un contacontes i un taller tot en un: cada conte s'acompanya d'un taller creatiu on cada infant pot transmetre la seva opinió mitjançant l'expressió artística.
Mostrant 1-10 de 2.255 elements.