Resultats de la cerca
L'energia (Barcelona)
Experiments per saber què és i com es transforma
Taller a l'aula So no és soroll
Diferència entre so i soroll. Diferents fonts de contaminació acústica i nivells de soroll .Efectes de la contaminació acústica.Coneixença i cohesió de grup_Grups de Secundària
Estades pensades per grups de nova formació (per exemple els 1ers d’ESO), amb alumnes provinents de diversos centres de primària.
Itinerari: Ens fem preguntes
Explorem qui som
Astronomia: L'espectacle de les Llums del cel: les Aurores Boreals de la ma de astroxperiences.com
Et convidem a una xerrada audiovisual sorprenent on descobriràs les meravelles que s’amaguen en les llums del cel. Una oportunitat única per explorar objectes i fenòmens fascinants.
Investiguem l'estat de salut del riu
Taller d’investigació ambiental per saber l’estat del riu Ter
Entre ametllers, pistatxers i oliveres
Activitat de descoberta ambiental en l'entorn de la finca de Mas de Colom
Més Enllà del Surfskate. Un taller d'esport inclusiu.
MES: esport inclusiu per a tothom, tinguin o no diversitat funcional. Adaptem els objectius de cada sessió a cada grup: pot ser per primària, Eso i adults.
EL COMPOSITOR A L'AULA
Trobada del compositor amb els estudiants a l'aula fomentat els valors de la creativitat extensible als diferentes sectors de la nostra societat.
SER NOSALTRES
TOTS NOSALTRES és un espectacle de contes que parla de la diversitat familiar, de gènere i afectiva.
Mostrant 1-10 de 2.254 elements.