Resultats de la cerca
LA CIUTAT SOSTENIBLE (TALLER COMPLEMENTARI A LA VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME)
L'activitat introdueix i dóna valor al concepte de gestió sostenible, tot recreant la complexitat de la gestió d’una ciutat a partir de tres eixos vinculats amb el CIVRM: residus, energia i aigua.Connectant amb la natura per la salut mental
Descobreix com la connexió amb la natura pot ajudar a infants i adolescents a desconnectar de l'estrès i millorar el seu benestar emocional.
Un jardí d'olors...
Un jardí... ple d'olors, ple sabors, ple d'insectes, de tradicions, de remis, de coneixement, un jardí per experimentar i aprendre. Un jardí per gaudir!!! De 5 a 12 anys.
Els grans oblidats! Qui viu al compost?
Hi ha un grup d'organismes que treballen a l'ombra, sense fer soroll, totalment indispensables i que passen del tot desapercebuts, sense els quals el nostre entorn seria molt pitjor i molt més brut.
Viu la teva història en temps present I
Visita dinamitzada al Museu Municipal Castell (MMUC) de Rubí, on el públic escolar faran una visita de l'edifici emblemàtic i de riquessa patrimonial local, i un repàs del passat de Rubí.
Construïm amb les matemàtiques (Taller a l'aula)
Amb el taller matemàtic a l'aula, l'alumnat descobriran aspectes històrics i matemàtics treballats a través de la recerca d'una forma experimental i cooperativa.Ecoparc de Montcada i Reixac
L'Ecoparc de Montcada i Reixac és un complex de tractament de residus que tracta la fracció d'envasos lleugers, la matèria orgànica i la fracció resta.
Club ExperiMents (+10 anys)
Taller d'invents i experiments pensat per a nens i nenes de més de 10 anys.
Free Code Camp
Curs online gratuït de programació a canvi de desenvolupar "apps" per a organitzacions sense ànim de lucre.
IMPERMEABLE - TALLER
Taller de teatre i percussió. Pensat per a final de curs o dies més càlids, ja que es combina l'ús d'instruments de reciclatge amb una remullada final .
Mostrant 1-10 de 2.275 elements.