Resultats de la cerca
Un matí a la potabilitzadora
Descobrim el procés de potabilització.
EL CÀNTIR CORONAT (Museu Deu)
Es treballarà la històrica ceramista del Vendrell.
Descobrim l’Aiguamoll de la Bòbila
Visita guiada a la zona humida de la Bòbila de Santpedor.
Les volem als museus i al carrer
Coneixerem les obres de dones artistes de l’Alt Empordà, fins ara poc presents en els museus.Pirates a l'abordatge!
Conèixer les tradicions de la Festa Major de Santa Cristina A l'aula pedagògica, els alumn es faran el seu propi barret pirata de paper i la seva pròpia bandera pirataTaller de transparències i visita guiada a la Cripa Gaudí
L'objectiu del taller és que els alumnes interpretin el llenguatge de la llum imitant la tècnica dels vitralls que trobarem a la Cripta.Bosc inundat. Visita lliure
Descobreix l'ecosistema amazònic de CosmoCaixa
Paper Air Challange - Construeix el teu avió!
Us proposem un taller on haureu de construir avions de cartró d'un metre d’envergadura que farem planejar per veure quin arriba més lluny!
Xiuxiuejar poesia
La poesia és música. I alguna cosa més. Volem notar-ho. Per això, us proposem un taller de xiuxieujar poesia a cau d'orella a partir de petits poemes.
Scratch, programació. Minijoc Recol·lectar
Amb l'eina Scratch crearem un mini joc en el que un personatge respon a les ordres del teclat.Mostrant 1-10 de 2.268 elements.