Resultats de la cerca
Un matí a la potabilitzadora
Que és l'aigua potable?
Balaguer, la ciutat daurada
Visita guiada i taller de recera d'or
Cultures clàssiques
Visita on coneixerem la petjada de la cultura grega i romana a les nostres terres i la seva herència visible encara avui dia.
Estades de Mar Aventura - Costa Daurada
Gaudeix amb el teu centre o grup d'una jornada o varis dies d'activitats marítimes a la Costa Daurada! No us ho podeu perdre!
Relacionem les espècies
Activitat física relacionada amb els regnes i les relacions existents entre les espècies.CURS. Com acompanyem la sexualitat d'adolescents i joves
En aquest curs repensarem l’educació sexual des d’una perspectiva feminista. Facilitarem eines a les educadores, famílies o referents adultes per acompanyar la sexualitat de joves i infants.
HISTÒRIES DEL MAR
Activitat participativa i en col·laboració en que l'alumnat coneixerà les diferències entre la navegació actual i l'antiga, a partir del treball en equip i la recerca,.
I què en fem d'un fòssil?
Visita-taller per conèixer la feina que es fa amb els fòssils, des que es troben al camp fins que es guarden als magatzems o es posen en una vitrina
Caga Tió a Granja Pidelaserra
. Demanem a cada animal de la granja una mica de menjar pel tió,, endinsem-nos dins el Bosc a buscar bastons per fer cagar tots junts el Tió. Inclui un regal per cada infant i una passejada en carro.
Construïm un telègraf electrònic
Crearem un dispositiu semblant al telègraf (amb paper, cinta conductiva i un brunzidor) i el connectarem a una placa micro:bit per automatitzar l’enviament de missatges en Morse.
Mostrant 1-10 de 2.254 elements.