Cerca d'activitats:​

Indica comarca o municipi o deixa en blanc per tota Catalunya

Cerca avançada:​

Neteja

Resultats de la cerca

EL BUFADOR D'ESCUMA

Quan arriba la calor no hi ha res millor que aigua i escuma per refrescar-nos, els TRES QUARTS DE QUINZE, tenim espectacles per fer els estius menys calorosos, entreu i mireu, hi ha per tots els gusto

LABORATORI DE MAR

Aquesta activitat ha de servir per conèixer les principals característiques físiques i químiques de l’aigua de mar, mesurar-les i entendre per a què ens serveix fer-ho

VICUS. UNA CIUTAT EN JOC!

Una activitat de gamificació on els alumnes descobriran l’època medieval a través del joc. Proves, reptes, premis i recompenses on el treball col·laboratiu serà clau per arribar a un acord.

Els Bons, de Ramon Madaula

Una comèdia de Nadal amb molt d’humor i ironia: un Satanàs que ha d’anar a presó i un amic massa bo que haurà d’aprendre a ser dolent per interpretar-lo als Pastorets. Ser dolent no és tan fàcil!
Mostrant 1-10 de 2.265 elements.