Resultats de la cerca
LA GIMCANA DELS ODS
En aquesta gimcana els alumnes aprendran els ODS d'una forma interactiva a partir de la recerca de solucions conjuntes. Amb cada taller hauran de resoldre l'enigma a partir de jocs interactius amb rel
Jornada de Portes Obertes PERIODISME (presencial) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
El cicle de l'aigua: cada gota val mil!
L’ activitat, a través de dinàmiques interactives, fa reflexionar sobre la disponibilitat d'aigua en el medi i l’ accés a l’ aigua que usem, així com el funcionament del cicle urbà de l’ aigua.
La pressió atmosfèrica
Un taller per deduir què és i descobrir els seus efectes
Les energies del futur. Taller sobre sostenibilitat
Amb aquest taller descobrirem quines són i com funcionen les energies renovables més utilitzades a Catalunya (energia solar, eòlica i hidràulica).
Moure per sentir
Un taller per vivenciar els sentiments, connectar amb el cos i aprendre a gestionar les diferents emocions que apareixen al llarg del dia. Un taller per potenciar la persona i la seva essència.
Un món d'ecologia
És un treball de síntesi que ens ve a recordar la urgent i imperiosa necessitat d’educar-nos en un millor coneixement del nostre medi.
Sortida guiada en bicicleta
Sortides en bicicleta per diferents zones de Catalunya. Ens encarreguem de tota l’organització de l’activitat, la planificació de la ruta i del lloguer i transport de les bicicletes.Serrallonga i el fet bandoler
Camí de La Sala, casa natal del més gran dels bandolers, descobrireu com el context històric de l'època, va ser clau per al sorgiment del bandolerisme. En arribar a la casa, us explicarem la llegenda.
El suro amb cinc sentits
Descobreix el suro amb els cinc sentits
Mostrant 1-10 de 2.262 elements.