Resultats de la cerca
CONTES AMAZICS DEL MAGRIB: "FÀTIMA, LA FILLA DEL CARBONER"" - ALTRES POBLES/ ALTRES CONTES-
Una metodologia activa basada en la participació i l'interacció, Els participants esdevenen protagonistes i part fonamental de la proposta. Educació per a l'interculturalitat, la diversitat, la pau.En Clau de Gènere, recorregut per la col·lecció.
Visita dinamitzada: ESO i Batxillerat. Visita a la col·lecció des de la perspectiva de gènere, amb l'objectiu de donar a conèixer el treball de la Dona Artista a Catalunya.Euphôria - Concert Festiu i Participatiu
El concert familiar més enèrgic, sensible i divertit ha arribat a la vostra ciutat. Després de 22 anys, més de 2000 actuacions i 20 espectacles estrenats sabem del que parlem. Només mantindrem la distApS: Para el carro!
Consumim d'una manera sostenible? A partir d'una recerca feta pel mateix alumnat es descobriran els hàbits de consum del seu entorn més proper. El període d'inscripció obre el 3 de juny de 2024.POSTAL DE RECORDS
Taller d'art sobre la relació de Josep Palau i Fabre i PicassoItinerari de Sant Iscle
Recorregut per la part final del canal que, des del segle XIV, porta aigua a Manresa. Treballarem la seva importància com a aigua de consum, la diferència entre el regadiu i el secà i la vinya.El titanosaure i els seus amics
Activitat on, a través d’un conte, coneixerem el Titanosaure i d’altres espècies. Tot això amb dinàmiques molt divertides on els nens són els protagonistes. Descobrirem què és això de ser paleontòleg.Gimcana Cultural pel barri gòtic
És una gimcana de recerca d'imatges, de missatges i on han de resoldre preguntes per saber quin grup coneix millor la història del barri Gòtic.El corrent elèctric i els seus efectes
A través de l'experimentació, els nois i les noies descobriran les propietats de l'electricitat i el magnetismeCastell de Miravet - L'ordre del Temple a Miravet
Visita guiada a Miravet i Castell Templer: Cap de la Vila, Església Vella, Palau Mir amb tast de productes locals i Castell Templer.Mostrant 1-10 de 1.973 elements.