Resultats de la cerca
Vet aquí l'energia
Experiments per descobrir l'energia i el seu origen
Rapejant els clàssics (Barcelona)
Taller per recrear textos del Barroc a ritme de rap
Les volem als museus i al carrer
Coneixerem les obres de dones artistes de l’Alt Empordà, fins ara poc presents en els museus.THE FROG PRINCE
Un espectacle d’ombres xineses ple d’experiències visuals i sonores a mida dels més petits…i tot en anglès!
Mon romà a Martorell.
Viatja al món romà, i esbrina qui van ser els constructors del Pont del Diable de Martorell. Sabrem com el van edificar, quines eines feien servir, i fins i tot jugarem i ens disfressarem!
Sortida Descoberta del Parc Natural del Montseny
Parc natural. Flora i fauna típiques del Montseny. Canvis de l'ecosistema de bosc al llarg de l'any.Taller de Prehistòria a les Coves de l'Espluga
En una cavitat molt propera a les Coves de l’Espluga, la Cova del Castell, és on els alumnes poden portar a terme un Taller de Prehistòria.
De la imaginació a la pantalla (Tarragona)
Introducció al cinema fantàstic
Introducció a la fabricació digital amb Tinkercad
Una experiència on l’alumnat descobreix les possibilitats de la tecnologia 3D i la fabricació digital: el tall làser i la impressió 3D de forma progressiva amb el treball per reptes.
Rastres d'animals. Qui viu aquí?
Veure animals salvatges a la natura pot ser missió gairebé impossible, però a partir dels seus rastres podem descobrir un munt de coses sorprenents
Mostrant 1-10 de 2.255 elements.