Resultats de la cerca
Colors del món (Lleida)
Visita comentada
L'alimentació al poblat neolític (Aquesta activitat es combina amb Avui fem de neolítics)
Posarem en pràctica la nostra habilitat manual per convertir el blat en farina, a partir d'uns molins de pedra i fer-nos les nostres pròpies galetes, que banyades amb mel seran d'allò més bones.LA TORTUGA DE L'ALBERA - Testudo Hermanni
Una petita sortida adaptada per veure els hàbitats naturals de la Testudo Hermanni i gestió del paisatge. Activitat dinàmica. S'inclou la visita al CRTA Garriguella.L'Scriptorium va a l'escola
Conèixer com vivia la comunitat benedictina del Monestir de Santa Maria de Ripoll. La visita es complementa amb un taller, en el qual els alumnes es converteixen en monjos i monges copistes.
Olimpíada de Geografía
Concurs organitzat pel Col·legi de Geògrafs que té com a objectiu premiar els estudiants de segon de batxillerat que demostrin un millor coneixement dels continguts de la matèria de Geografia.
Joc Jujol 360º
Escape room Joc Jujol 360º
Live worksheets. Fitxes interactives
Exercicis interactius de diferents continguts educatius i diferents nivells i idiomes per compartir amb els infants i alumnes.
EL CARNAVAL DELS ANIMALS | BALLET CONTEMPORANI CATALUNYA (Auditori Terrassa)
El Ballet Contemporani Catalunya i el Quintet Quatre + 1 porten a l'escena catalana aquest nou espectacle multidisciplinar dirigit a tot el públic familiar i escolar: El Carnaval dels Animals
Xerrades i tallers: L'hostilitat dels Centres d'Internament d'Estrangers
T’oferim xerrades per a conèixer i reflexionar sobre la realitat de les migracions i el refugi, i promoure així els valors de la convivència i l'acollida en una societat diversa com la nostra.
EL NADAL I EL TIÓ A LA GRANJA
Un Nadal en plena natura, en un entorn idíl.lic i nadalenc!
Mostrant 1-10 de 2.255 elements.