Resultats de la cerca
II. Qui vivia al castell del Catllar?
Coneixerem com era un castell i qui en feia ús.DESCOBRIM LES FIBRES EXPERIMENTANT AMB EL PAPER
A partir de l'experiència sensorial es provoquen les deduccions i el raonament de l'alumnat per a apropar-lo al món de les fibres vegetals, del paper i de l'espai propi del molí.Fem Ciència Ciutadana
Participarem en projectes científics aportant dades sobre caixes nius, espècies exòtiques, alertes forestals… que recollirem nosaltres mateixes.Granja-escola
El nostre objectiu és que els infants es diverteixin, aprenguin a cuidar els animals i connectin amb la naturalesa. Vine a gaudir un dia diferent!FABRICANT CIMENT PÒRTLAND
Els alumnes podran descobrir quines són les matèries primeres del ciment, com es duu a terme el procés de transformació i la seva relació amb la ubicació del a fàbrica Asland.El tren de l'ensenyament
Itineraris en Ferrocarils per a sensibilitzar i formar als més joves en el coneixement, el funcionament i la gestió del transport sostenible, de la mobilitat i del respecte per l’entornElectroShow
Curs Accelerat de Formació d’ElectronsQuè volem transmetre a través dels nostres perfils digitals?
L'objectiu de l'activitat és prendre consciència i actuar amb coherencia a través de les pantalles. En aquesta ocasió es treballa la imatge personal, l'autoestima, la influència dels referents digitalEn Clau de Gènere, recorregut per la col·lecció.
Visita dinamitzada: ESO i Batxillerat. Visita a la col·lecció des de la perspectiva de gènere, amb l'objectiu de donar a conèixer el treball de la Dona Artista a Catalunya.EXPRESSIÓ CORPORAL i comunicació emocional, Auto-coneixença, confiança i treball en grup.
Jocs de treball en equip i dinàmiques de cohesió de grup: creem un espai de confiança on compartir emocions i valors, i on podrem vivenciar aspectes tan d'actualitat com el bullying.Mostrant 1-10 de 1.972 elements.