Resultats de la cerca
TREPITJA L’ESCENA
Introducció a les arts escèniques en els seus grans eixos: cos, veu, emocions i crear una història.
Teatralizar històries no sexistes: recursos expressius per a educar en perspectiva de gènere
El curs vol proporcionar eines d'arts escèniques per a educar la infància i l'adolescència en perspectiva de gènere, utilitzant el teatre, l'expressió corporal i l'escriptura.
LES SENSACIONS DEL BOSC
Farem un passeig pel bosc tot aprenent a estimar la terra a través dels sentits. Gaudiran d’un circuit sensorial (amb els ulls tapats) i elaboraran un collaret fet amb elements de la natura.
El Jardí vertical de CosmoCaixa
Taller d'il·lustració científica, amb Lucía Gómez
Aventura al Castell: a la recerca del tresor perdut
Introduir els infants en la història i l’arquitectura medieval a través d’una experiència participativa i divertida d’exploració pel nucli antic, treballant en equip i fomentant la seva creativitat.
MNACTEC en ruta: Com ens vestim?
Taller per descobrir, observar i manipular les diferents fibres tèxtils
El Jardí de plantes remeieres del Museu
Una activitat al jardí de plantes remeieres del museu on descobrir de les característiques que conformen la vegetació de l’entorn natural i les seves aplicacions remeieres.Estudi de forces i energia energia en un salt de puenting
Taller a la UAB en el que es treballa la força elàstica com a força no contant i sigui capaç d'interpretar magnitud cinemàtiques i transferències d'energia d'un moviment en el context d'un salt.EL COR DEL VOLCÀ
Reserva Natural del volcà del Croscat Reserva Natural de la Fageda d'en JordàConferència de Conscienciació sobre la Convenció de Nacions Unides sobre els Drets de les Persones amb Discapacitat
Conferència de Conscienciació sobre la Convenció de Nacions Unides sobre els Drets de les Persones amb Discapacitat a càrrec dels membres de l'Assemblea de Drets Humans Montserrat Trueta, de la FCSD.Mostrant 1-10 de 2.255 elements.