Resultats de la cerca
STEAM: La relació entre la S de Science i la M de Mathematics?
Les matemàtiques es troben per tot arreu i ja sabem que estan molt relacionades amb la tecnologia i l’enginyeria, però sovint es deixa de banda el paper que tenen en la química i la biologia.
Gestos (extra)ordinaris (Girona)
La dansa dels moviments quotidians
Del cap a la cua. Una mirada diversa a la creació de personatges
Un itinerari educatiu que s’organitza a partir de visionats, exercicis d'anàlisi i pràctiques creatives.
Aprenentatges de l’amor: Les relacions afectives en l'audiovisual
Desmuntarem els tòpics de l'amor romàntic que veiem en pel·lícules i sèries i explorarem alternatives en els models de relació afectiva i sexual.
Itinerari pels aiguamolls de la Corbatera
Recorregut per la zona humida de la Corbatera, des de l’aiguamoll de la Sala fins la bassa de la Corbatera.
Les innovacions a la prehistòria
Taller de caire pràctic per apropar la prehistòria de forma participativa, potenciant el treball manual, la interpretació i l'experimentació.Centre Històric de Cardona
Itinerari guiat interpretatiu pel centre històric de Cardona (Bé Cultural d’Interès Nacional), una vila als peus del Castell.
L'art urbà com a projecte social (ruta + taller)
Ruta (en català) + taller de grafit amb esprais a un mur lliure del Poblenou (1h 15' ruta + 1h 15' taller)
La memòria històrica (Lleida)
Cinema i debat amb Jordi Bartolí, fotoperiodista i nebot de Josep Bartolí
CORBERA D’EBRE, EPICENTRE DE LA BATALLA DE L’EBRE
La Batalla de l'Ebre va ser el principal episodi de la Guerra Civil Espanyola (1936-1939). Basant-se en una estratègia més política que militar per dilatar el conflicte, i situar-lo al tauler geopolít
Mostrant 1-10 de 2.255 elements.