Resultats de la cerca
Taller Pràctic de Pòdcast
Aprenem més sobre el món dels pòdcasts i gravem els nostres propis programes amb material professional!
Ruta de l'arròs en trenet
Aquesta ruta en trenet tan divertida ofereix la possibilitat de conèixer el món del cultiu de l'arròs, des de la sembra fins a la collita.
CONTAMINACIÓ AL MEDITERRANI
Activitat destinada per a secundària, 1r i 2n cicle.
El triceratops. Descobrint històries de dinosaures
Visita comentada per la col·lecció paleontològica
Les volem als museus i al carrer
Coneixerem les obres de dones artistes de l’Alt Empordà, fins ara poc presents en els museus.Del jeroglífic al Whatsapp (Girona)
Un viatge trepidant per la història de la llengua
Taller a l'aula Consum i depuració d'aigua
Cicle de l’aigua i els usos que se’n fa. L'aigua com a recurs és un bé escàs que cal gestionar i utilitzar de manera sostenible. Entendre per què és necessària la depuració d'aigua i funcionament.La fàbrica de l'aigua
Activitat matinal per infantil
Gianni Rodari: contes per a la revolta!
Activitat de contes paitcipativa en la que s'expliquen diversos contes de Gianni Rodari i també se'n inventen a partir d'algunes de les idees que ell proposa a la seva famosa "Gramàtica de la fantasiaPOESIA A L'ESCOLA : " VOLEN LES PARAULES"
L'eix principal és apropar la poesia a l'aula amb l'acompanayment d'altres disciplines artístiques com la música i propostes plàstiques. S'ha fet una proposta adaptada a cada cicle.
Mostrant 1-10 de 2.255 elements.