Resultats de la cerca
So i acústica (Barcelona)
Experiments per investigar el so
Les Trementinaires
Buscarem, collirem, olorarem i tastarem plantes aromàtiques i medicinals. Farem una bosseta d'olor que s'emportaran a casa.
Coasteering
Amb el Centre EXcursionista de Catalunya l'alumnat podrà gaudir d'una activitat aquàtica, refrescant i de descoberta de l'entorn recorrent la costa per trams rocosos, fent salts a l'aigua.
Paraules i pinzellades
La descripció literària del paisatge
Taller: Com funciona un molí
Els nens i nenes, organitzats per parelles, construeixen una maqueta d'un molí fariner ajudats d'un dibuix i de les instruccions del monitor.
Caracterització i anàlisi del so: La veu i els sons musicals
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat assoleixi una major comprensió del so mitjançant la seva caracterització, la caracterització de les ones sonores i les seves magnituds associades.Taller a l'aula Residus i deixalleries
Diferents residus que generem. Ubicació correcte dels residus i el seu destí final. Llei de les 3R. Hàbit de la separació de deixalles i el reciclatge. Tractament dels residus.Mozart en vambes (Girona)
La vida i l’obra d’un rebel de la seva època
JO SÓC AIXÍ!!
Per confiar en nosaltres, per millorar l’autoestima, per tenir una actitud positiva, per automotivar-nos, per prendre decisions amb responsabilitat i confiança,... .Formació i acompanyament en l'ús dels nous equipaments dotats a les escoles
Formació i acompanyament en l'aplicació dels equipaments de robòtica i electrònica dotats per Departament d'Ensenyament a les escoles.
Mostrant 1-10 de 2.255 elements.