Resultats de la cerca
STEAM: El cervell dels telers
A partir de l’estudi d’una veta, aprendrem que el codi binari serveix per donar ordres als telers.
Taller de Circuits Elèctrics
Piles, llums LED, cables, motors, interruptors, timbres, resistències… Construirem circuits elèctrics amb diferents materials i aprendrem els conceptes bàsics de com es transmet el corrent elèctric.
JORNADA DE PORTES OBERTES EUSS, School of Engineering (17 de juny de 2025)
Coneix l'EUSS i la seva oferta formativa en enginyeries industrials. Vine a la Jornada de Portes Obertes del dimarts 17 de juny.
Depuradora de Begues
La visita a l'EDAR de Begues, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
DESCOBRIM LES FIBRES EXPERIMENTANT AMB EL PAPER
A partir de l'experiència sensorial es provoquen les deduccions i el raonament de l'alumnat per a apropar-lo al món de les fibres vegetals, del paper i de l'espai propi del molí.
ESPAI MAQUILLA'T
Espai on tothom es podrà maquillar o ser maquillat. Nosaltres posem els materials i tu la imaginació i la creativitat per fer-te un maquillatge de fantasia.
LA PEDRERA: L'habitació secreta de La Pedrera
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casa
La vegetació amazònica
Taller d’il·lustració científica amb Isa Loureiro
Titelles: Hamelí
HAMELÍ, un espectacle basant en un conte clàssic que manté viva una essència que pensem que és imprescindible explicar
Del jeroglífic al Whatsapp (Barcelona)
Un viatge trepidant per la història de la llengua
Mostrant 1-10 de 2.253 elements.