Resultats de la cerca
L'electricitat
Els/les alumnes podran conèixer diferents formes de generar electricitat
Una bioquímica en un accelerador de partícules? (Barcelona)
Cooperació entre disciplines i el seu servei a la salut
Itinerari Natural pel Delta del Llobregat
Es tracta d'un itnerari d'uns 15 Km. Circulem per carrils bici, platges, parcs, carrers tranquils i zones peatonals pel parc Natural del Delta del Llobregat
Estades i crèdits de secundària
Crèdits de síntesi i estades relacionades amb els espais protegits o l'aigua com a bé natural indispensable
Visita guiada
Descobreix els secrets del Castell: les seves parts, funcions i curiositats, gràcies a les explicacions d'un de s nostres educadors. Per a alumnes de segon i tercer cicle de primària, i secundària.
Ruta Verdaguer a Folgueroles
Recorregut pel poble de Folgueroles que segueix deu llocs d'interès vinculats amb la vida i l'obra del poeta.
COM TRACTEM ELS ALTRES ANIMALS?
Amb aquest taller els infants s'apropen a la realitat que viuen els altres animals quan són utilitzats com a objectes. Mitjançant una metodologia activo-participativa els infants treballen l'empatia.
Visita-taller: 3r DE PRIMÀRIA - PINTORS DE SOMNIS
Aprenem a expressar-nos com ho fan els artistes!
Dormir per prevenir l'Alzheimer (Tarragona)
Com el son ajuda el nostre cervell
Historia de los Belenes
Homenaje a los creadores de belenes de todo el mundo.
Mostrant 1-10 de 2.253 elements.