Resultats de la cerca
Divertim-nos amb els romans
Activitat per iniciar-se a la cultura romana a través del joc
Mas de Colom amb els 5 sentits
Activitat de descoberta ambiental en l'entorn de la finca Mas de Colom
Visites Dinamitzades: ESO i Batxillerat
En aquesta visita, a través del mètode pregunta-resposta, es genera un diàleg i una reflexió entorn de l'art contemporani.
Els invertebrats marins
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… tallers experimentals perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
"Recuperació i Utilització Educativa de Pobles Abandonats" (Convocatòria)
Podran participar en aquesta convocatòria: - 3r i 4rt d'Ensenyament Secundari Obligatori i Formació Professional Bàsica - Formació Professional de Grau Mitjà i Batxillerat,Reduir i Reutilitzar, què fer abans de Reciclar
Reciclar és la R més coneguda, però Reduir i Reutilitzar són clau per minimitzar residus. En aquesta activitat, descobrirem com aplicar aquestes dues R per a un impacte ambiental més gran.
Troba la planta!
Reconeixement i aprenentatge de plantes silvestres
Biosfera fosca
L’aposta per un univers viu
Primers Trens
Al Museu trobem la col·lecció de locomotores de vapor més important d’Europa situada en un marc incomparable: unes instal·lacions ferroviàries del s. XIX, on es feia el manteniment de les màquines.
Visita guiada al Museu de l'Institut Català de Paleontologia Miquel Crusafont
Veniu a fer una visita guiada per personal del centre. Descobrireu les exposicions permanents i temporals i accedireu a zones del museu que habitualment no estan obertes al públic.Mostrant 1-10 de 2.253 elements.