Resultats de la cerca
Fem el cim!
Activitat per aprendre a orientar-se, identificar i situar els elements que constitueixen el paisatge de la zona volcànica a l'entorn del volcà de Santa Margarida.
Activitat intergeneracional: Els jocs dels nostres avis
L'activitat els jocs dels nostres avis la portarem a la vostra escola, o allà on desitgeu per a què els nens i nenes puguin passar una bona estona jugant amb els jocs tradicionals que jugaven els avisMapa religiós de Catalunya
El Mapa religiós de Catalunya té per objectiu identificar i conèixer amb profunditat les comunitats religioses i els llocs de culte de totes les confessions presents a Catalunya.
Aireja't en bici a Can Picó (activitat doble)
Aquesta activitat té per objectiu combinar la circulació en bicicleta amb l’estudi de la qualitat de l’aire de l’entorn per on circularem.
Visita a l'apiari de Melvida
Dolça Xerrada i Visita Guiada a un dels Nostres Apiaris per Escoles
LA BALDUFA TORNA
Un joc tradicional que, practicat de forma col·lectiva i combinat amb tècniques malabars, enforteix la coordinació muscular i les habilitats socials.
Vista guiada als búnquers de Martinet
Visita guiada a diferents fortificacions construïdes al llarg del Pirineu durant la postguerra per aturar la possible entrada d'un exèrcit invasor.
Deixalleries municipals
Els visitants descobriran durant l'activitat la gran varietat de residus que s'hi poden dur i el tractament que reben per tal de reduir el seu impacte ambiental i aprofitar-ne els materials
Museu Memorial de l'Exili - Visita Guiada
La visita és una experiència d’un gran impacte emocional, que permet prendre consciència de la importància dels fets i solidaritzar-se amb les situacions similars contemporànies.V Jornada Baldiri Reixac d'experiències educatives
Vine a conèixer les experiències d'aula premiades en l'edició anterior. Són realment útils per a tota la comunitat educativa. El termini d'inscripció finalitza el 15 d’octubre.Mostrant 1-10 de 2.253 elements.