Resultats de la cerca
Ruta: Records de l'Exili - MUME
Visita guiada i combinada al MUME, a la Platja d'Argelers i a la Maternitat d'Elna.Investiguem l'estat de salut del riu
Taller d’investigació ambiental per saber l’estat del riu Ter
Introducció a la programació amb Minecraft Education
Una experiència on l’alumnat, a partir del videojoc Minecraft, s’introdueix d’una manera divertida i per reptes a la programació amb Python o MakeCode.
Taller de percussió: PERCUTIM PERCUTAM!!!!
Audició i taller de percussió d'un munt d'instruments de percussió diferents. Una primera part d'audició hipnòtica i divertida d'instruments de percussió i una part de taller dinàmic i engrescador.
VIDA, VIDA PER TOT ARREU!
Activitat manipulativa per a conèixer com funciona el sistema de classificació dels organismes vius, usant restes orgàniques provinents d'entorns terrestres o marins.Què en saps del VIH/sida? (Girona)
Divulgant investigació i fomentant la prevenció
Taller a l'aula So no és soroll
Diferència entre so i soroll. Diferents fonts de contaminació acústica i nivells de soroll .Efectes de la contaminació acústica.FEM MOSAICS AL POBLE ESPANYOL
Què és i com es fa un mosaic? Amb aquest taller descobrireu i realitzareu un petit mosaic decoratiu seguint la tècnica de Gaudí.
Taller a l'aula Mamífers marins
Biologia i ecologia dels mamífers marins. Grups de cetacis. Causes i efectes de les problemàtiques que els afecten.TALLER D'EXCAVACIÓ ARQUEOLÒGICA I DE RESTAURACIÓ DE PECES
Taller d’excavació en una casa ibera al descobert on es troben ceràmiques o restes d’animals.
Mostrant 1-10 de 2.253 elements.