Resultats de la cerca
Cultures clàssiques
Visita on coneixerem la petjada de la cultura grega i romana a les nostres terres i la seva herència visible encara avui dia.
Dormir per prevenir l'Alzheimer (Tarragona)
Com el son ajuda el nostre cervell
El tèxtil al MNACTEC
Visita guiada a la part de la fàbrica tèxtil del museu i a la maquinària del procés de producció industrial llaner
Taller a l'aula El Canvi Climàtic
Conceptes canvi climàtic i efecte hivernacle. Causes i efectes del canvi climàtic sobre el planeta. Com col·laborar a minimitzar els efectes d’aquest procés i aprendre la manera de fer-ho.ApS: Dràstics amb els plàstics
Projecte per aprendre, de manera divertida, a reduir el consum de plàstics. El període d'inscripció obre el 3 de juny de 2024.
KEI KEI ! (Espectacle)
A “Kei Kei !” Toc de Retruc combina amb èxit la música en directe que caracteritza els seus muntatges amb diverses tècniques teatrals, com ara la pantomima o el teatre d’objectes i la dansa"Fes de monjo copista" a l'Scriptorium de Ripoll
Conèixer com vivia la comunitat benedictina del Monestir de Santa Maria de Ripoll. La visita es complementa amb un taller, on els alumnes es converteixen en monjos i monges copistes.
La memòria històrica (Lleida)
Cinema i debat amb Jordi Bartolí, fotoperiodista i nebot de Josep Bartolí
Planetari mòbil escolar
Planetari per muntar dins el centre educatiu. Diverses propostes des d'Educació Infantil a 4t d'ESO. Activitats adaptades a cada nivell.
Visita guiada a la Vil·la romana dels Munts
Activitat realitzada a la Vil·la romana dels Munts
Mostrant 1-10 de 2.253 elements.