Resultats de la cerca
ESPAI BOMBOLLA
Un espai on petits i grans podran gaudir experimentant amb la màgia de les bombolles de sabó.
Caiac de Garcia a Móra (1h30) (Ribera d'Ebre)
Una ruta en caiac que ens portarà a conèixer un dels trams més bonics de l'Ebre, perfecte per passar un matí o una tarde aprenent i gaudint del riu.
Entendre els incendis en el bosc mediterrani
Els boscos madurs mediterranis formen part del paisatge típic de la nostra regió geogràfica, el qual té relació tant amb el clima com amb l'espècie humana
Capes de la Terra i Tectònica de Plaques
L’activitat proposa un experiment en grup sobre les capes de la Terra on centrarem la idea no només amb què hi ha sinó com funcionen conceptes com la densitat.VISITA AL MUSEU DE L'ELECTRICITAT DE FIGUERES
El recorregut perrmet conèixer el procés d’electrificació de l’Alt Empordà a través d'una vista guiada adaptada a l’edat del grup.La Conca a través del temps
Un recorregut dinàmic i participatiu per la història de Catalunya, a través dels rics vestigis conservats a la Conca de Barberà.
Del sílex al xip
Al llarg de la humanitat, l'home sempre a anat millorant les seves eines per tenir una vida més confortable.
Circuit d'orientació
Joc d'orientació amb el Centre Excursionista de Catalunya en què l'alumnat, amb l'ajuda de la brúixola i el mapa, serà capaç de moure’s per un espai natural i trobar totes les balises electròniques.
Tallers escolars de ciència
Els tallers permeten experimentar i practicar els diferents aprenentatges científics. Tenen una durada d’entre 1h i 1,5h i tot el material és a càrrec de Cel Obert.
RAQUETES DE NEU A RASOS DE PEGUERA
Sortides amb raquetes de neu al Berguedà, adaptades a tots els nivells.
Mostrant 1-10 de 2.253 elements.