Resultats de la cerca
1,2,3... salut i silenci!
L’ activitat consta de 3 dinàmiques: la primera “La contaminació de l’ entorn” introdueix els conceptes de salut i salut ambiental i repassa els diferents tipus de contaminació de l’ entorn.
CIRCUIT DE COTXES CAMINADORS
Circuit viari de cotxes caminadors per a la primera infància. Un circuit pensat per als més menuts, per gaudir del joc lliure i espontani.Taller de Prehistòria a les Coves de l'Espluga
En una cavitat molt propera a les Coves de l’Espluga, la Cova del Castell, és on els alumnes poden portar a terme un Taller de Prehistòria.
L'essència dels residus
L 'activitat telemàtica "L'essència dels residus" vol donar a conèixer el valor dels residus com a recurs per entendre la necessitat de reduir-ne la generació, així com donar eines per fer-ho.
RESERVA DE SEBES EN BICICLETA
La Reserva Natural de Sebes inclou la visita al Centre d´Interpretació del camí de Sirga.
Colònies de cohesió i emocionals per la ESO a la Figuera (Castellnou de Bages)
unes colònies participatives on es potencia l'expressivitat, el coneixement propi del cos i les emocions, habilitats físiques i la abona relació amb els companys
La Borda de Ritort
Allotjament de turisme rural situat al poble de Sort ideal per escoles i per famílies. Activitats tot l'any.
El cicle dels residus i els recursos: menys és més
En aquesta activitat l'alumnat aprendrà diferents hàbits de consum sostenibles per a la prevenció de residus (mitjançant un joc de rol en un mercat).
Animals de la prehistòria
Nens i nenes formaran tribus amb diferents animals totèmics i aprendran a identificar-los, reproduir els seus sons i plasmar-los simulant tècniques pictòriques prehistòriques..Per terra de dracs
Primer espectacle amb dibuixos animats i música en directe amb més de 500 actuacions realitzades.Mostrant 1-10 de 2.254 elements.