Resultats de la cerca
La vida a pagès
Coneix el funcionament de les masies i com vivien les famílies al camp de forma integrativa amb l'entorn
Foley: sons i cinema (Barcelona)
Descobrint sons invisibles
MÓN SANT BENET: De l'hort al plat
Taller de cuina a l’Hort d’Aprendre
ESCOLA SENSE VIOLÈNCIES - L'Eina per a la vostra persona COCOBE! - programa gratuït
Programa per prevenir, detectar i actuar des de l'escola davant de qualsevol forma de violència que pugui patir un infant o adolescent. l'Eina per a la vostra persona COCOBE!
Taller Pràctic de Pòdcast
Aprenem més sobre el món dels pòdcasts i gravem els nostres propis programes amb material professional!
Cagadubtes
Com es tradueix cagadubtes? Què vol dir balb? I Rauxa? Ho podem descobrir amb uns contes que ens deixen ben clar què volen dir!Visc al mar i no sóc un peix
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… taller experimental perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
La Princesa, el drac i altres contes d'amor i monstres
La nostra princesa no és una noia normal. De fet, res a la seva vida sembla normal! Tot li passa a ella! Us ho podeu creure?
Creactivity
Crear, experimentar i innovar
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Pedalant per la bassa
Ruta en bicicleta per la Tancada
Mostrant 1-10 de 2.254 elements.