Resultats de la cerca
Visita guiada de ceràmica
Visita guiada d’una hora de durada dirigida a alumnes de secundària. La visita s’acull a l’única casa-fàbrica de terrissa que es preserva actualment a l’Estat.CONEIXEM EL POBLE ESPANYOL DE LA MÀ DE...
El guia no arriba i el grup comença a impacientar-se. Arriba en Xisco, un treballador de manteniment que coneix molt bé les històries i llegendes del poble. Us deixareu guiar per ell?TU ETS UN@ MAG@!!
De la mà del nostre Mag Nani, els alumnes s'endinsaran en el món de la màgia i aprendran a fer uns quants jocs que després s'emportaran, serà el seu kid màgic.Animant històries
D'espectadors a creadors d'històries animadesLa volta al món en 80 minuts - Concert
Experiència multicultural i pedagògica amb un toc lúdic. La Irene i en Marc han preparat un concert que depèn de l'atzar, un joc d'aprenentatge per als infants.JUGA LA PERIPÈCIA DE LES MADRIGUERES MIL·LENÀRIES I AJUDA A PROTEGIR LA LLAR DE LA SEVA GUARDIANA CORDESAL
Peripècia és una activitat gratuïta de descoberta d’indrets d’interès, constituint alhora una potent eina de transferència de coneixement i de foment del respecte i la preservació del territori.La Princesa, el drac i altres contes d'amor i monstres
La nostra princesa no és una noia normal. De fet, res a la seva vida sembla normal! Tot li passa a ella! Us ho podeu creure?Fronteres Invisibles Surt al carrer
L'objectiu és fer arribar el missatge als infants més petits. És per això que hem adaptat el joc de taula, reduint-lo i adequant-lo a la perspectivad’un infant.Taller de percussió La Cuina dels Ritmes
Taller de Percussió en el que jugarem amb un munt d'"estriments" de cuina. Sí. ho heu llegit bé, estriments, que no és cap altra cosa que estris de cuina utilitzats com a instruments per a fer ritmes!Serrallonga i el fet bandoler
Camí de La Sala, casa natal del més gran dels bandolers, descobrireu com el context històric de l'època, va ser clau per al sorgiment del bandolerisme. En arribar a la casa, us explicarem la llegenda.Mostrant 1-10 de 2.251 elements.