Resultats de la cerca
La Lili pregunta per què?
. "Per què'" i les altres propostes presenten històries que ens divertiran però que també ens plantegen gran temes dels que val la pena parlar.Visita teatralitzada
Els més petits podran gaudir d’una visita divertida i vivencial. Per a alumnes de P3 a 2n de primària.La Riera de Vallforners
Ideal per iniciar els alumnes en l’estudi d’un ecosistema, experimentar amb mostres i despertar actituds de valor, respecte i foment per a la conservació i la preservació del patrimoni natural.Cambra Fosca Gegant
Us oferim endinsar-vos a l’interior d’una cambra obscura gegant i gaudir de la màgia que suposa veure aparèixer la imatge a través d’un minúscul forat.La Laura i en Joan treuen tot el suc a la recerca (tecnologia dels aliments)
Aplicant el mètode científic descobrim què contenen alguns dels aliments que mengem. Analitzem els nutrients de mostres de suc i pernil i desvelem la importància de mirar les etiquetes dels aliments.Radioactivitat: El cas de Fukushima
Taller a la UAB en el que es pretén que l'alumnat entengui com és un procés radioactiu i com quantificar-lo, en el context de l'accident a la central nuclear de Fukushima.Aprendre a mirar
La suma de diferents punts de vista ens enriqueixFem un retaule
El taller plàstic "Fem un retaule" està adreçat a grups de primària i secundària per tal d'apropar-nos a l'art i al món medieval tot analitzant un dels suports amb més difusió al gòtic: el retaule.la Polsina salta de segle
Acompanya'ns en aquest fantàstic viatge amb La Polsina per l'època contemporània.Art i ciència: falsificacions al Museu
El Museu d’Art de Girona ha trobat als seus magatzems dues obres idèntiques i busca joves promeses de la restauració per esbrinar quina de les dues pintures és una falsificació.Mostrant 1-10 de 2.223 elements.