Resultats de la cerca
Coneixença i cohesió de grup_Grups de Secundària
Estades pensades per grups de nova formació (per exemple els 1ers d’ESO), amb alumnes provinents de diversos centres de primària.Qui viu a la riera?
Descobrirem quins macroinvertebrats viuen a la riera i determinarem la qualitat de l’aigua a partir d'indicadors biològics, organismes que ens indiquen determinades característiques de l’ecosistema.Tast d’aigua
Coneixerem a partir d’un tast científic, les propietats de l’aigua, i com de diferent pot resultar segons el seu origen i mineralització.Projecte Electricitat-3
Taller de treball cooperatiu que es composa d’un seguit d’experiències on els nens i nenes experimenten directament les propietats elèctriques i magnètiques dels materialsTipografies per educació
Diferents fonts per crear documents i fitxes pels alumnesSortida La primavera i els sentits
Primavera, canvis meteorològics i del paisatge. Els animals a la primavera. Rastres d'animals. Les plantes a la primavera, Fruites i hortalisses típiques de la primavera.L'Estany de Sils a través del temps
Com ha canviat l'Estany de Sils al llarg de la història? Sempre ha estat com ara? Quines activitats s'hi feien?Curs d'assessorament biològic
Curs per a tot l’alumnat de batxillerat interessat a fer el treball de recerca relacionat amb la temàtica marina, i en especial amb la Mediterrània. Aquest curs té la finalitat d’assessorar i orientarL’Iran en primera persona (Barcelona)
Persépolis, amb Patricia Almarcegui, escriptora experta en l’IranLA PEDRERA: Indiana Stones: explorem!
Recorregut guiat per l’edifici mentre desenvolupem una activitat temàticaMostrant 1-10 de 1.744 elements.