Resultats de la cerca
Residus: què hi ha després del contenidor?
Aquesta activitat a l'aula està basada en el cicle dels recursos i residus.La memòria històrica (Barcelona)
Cinema i debat amb Jordi Bartolí, fotoperiodista i nebot de Josep BartolíRestes i rastres a la Séquia
En un recorregut pel bosc, farem de detectius i llegirem la natura a través de les restes i els rastres que hi trobem.Els límits estan a la teva ment
A partir d'experiències personals es teixeix el guió d'aquesta xerrada on apareixen les dues branques que caracteritzen el protagonista: la consciècnia vers la discapacitat i el sentit de l'humor.Caracterització i anàlisi del so: La veu i els sons musicals
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat assoleixi una major comprensió del so mitjançant la seva caracterització, la caracterització de les ones sonores i les seves magnituds associades.L4 S4ND4LI4 DE PIT4G0R4S (Lleida)
Entre les matemàtiques i la músicaPlàncton (Barcelona)
Art i ciència en movimentEl Zoo va a l'Escola
Animals salvatges de Catalunya. No deixis escapar als teus alumnes la gran oportunitat de conèixer de primera mà animals salvatges del nostre país. Els alumnes estaran en contacte directe amb animals.EXPRESSIÓ CORPORAL i comunicació emocional, Auto-coneixença, confiança i treball en grup.
Jocs de treball en equip i dinàmiques de cohesió de grup: creem un espai de confiança on compartir emocions i valors, i on podrem vivenciar aspectes tan d'actualitat com el bullying.Tàrraco: les matemàtiques i els romans
Durant el recorregut per Tarragona ens aproparem a la cultura romana a través de les matemàtiques d’una forma dinàmica i cooperativa.Mostrant 1-10 de 2.117 elements.