Resultats de la cerca
"Dreams", espectacle de titelles d'arreu del món
"Dreams", un espectacle molt poètic que utilitza titelles de diverses tècniques (mans, dits, fils, objectes...) de diversos països del món (Xina, República Txeca, Itàlia...).![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2023/09/IMG_9737-400x300.jpg)
Pirates! Via fora!
Fa molt i molts anys les aigües de la Mediterània eren plenes de galeres! Sabíeu que als pobles mariners s’hi amaguen botins i tresors d’antics corsaris? Ajudeu-nos a trobar-les!Raquetes de neu
Activitats i dinàmiques en un entorn nival amb el Centre Excursionista de Catalunya, on a través de les raquetes podrem progressar per la neu de manera fàcil i segura![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2024/05/raquetes-400x300.png)
LA PEDRERA: Hi havia una vegada el trencadís
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casa![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2023/05/la-pedrera-1948-©-Marc-Vila-400x300.jpg)
LA PEDRERA: Els balcons de la Pedrera
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casa![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2021/02/La-Pedrera-©Fundació-Catalunya-La-Pedrera-01-400x300.jpg)
GRANJA DE VAQUES LLETERES
Som una granja en actiu, el negoci és la llet de vaca. Com a granja i masia som autosuficients i els guies de la visita som pagesos. El dia que hi ha una escola no n'hi ha cap altre.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2021/02/Imagen1-400x300.jpg)
Taller de Màgia
Tallers de màgia dissenyats acuradament per a cada una de les etapes educatives. Ens convertim en il·lusionistes?![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2023/09/taller-400x300.jpg)
Fem vitralls modernistes
Taller modernista basat en la realització d'un petit vitrall a partir de material adaptat a l'edat.II. Qui vivia al castell del Catllar?
Coneixerem com era un castell i qui en feia ús.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2021/09/nens1-400x300.jpg)
Caracterització i anàlisi del so: La veu i els sons musicals
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat assoleixi una major comprensió del so mitjançant la seva caracterització, la caracterització de les ones sonores i les seves magnituds associades.Mostrant 81-90 de 1.686 elements.