Resultats de la cerca
LA CIUTAT SOSTENIBLE (TALLER COMPLEMENTARI A LA VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME)
L'activitat introdueix i dóna valor al concepte de gestió sostenible, tot recreant la complexitat de la gestió d’una ciutat a partir de tres eixos vinculats amb el CIVRM: residus, energia i aigua.Vida extraterrestre amb astroxperiences.com
Estem sols a l’univers? Aquesta és la pregunta que ens hem fet des d’antic i que continuem tractant de respondre.mSTEAM: Fes ciència amb el mòbil a l'aula
Nova proposta didàctica de mSchools per promoure l’aprenentatge científic a l’aula a través de la tecnología mòbil.L'energia de la natura: els molins fariners de Montblanc
Un viatge de retorn al segle XIV per a posar en marxa un autèntic molí fariner hidràulic. Una experiència per descobrir l'evolució de la mòlta del cereal i el poder de l'aiguaPiratia al Castell de Castelldefels
Posa’t a la pell d’un pirata que ha vingut a saquejar Castelldefels en aquesta experiència interactiva i immersiva amb gran rigor històric. Per a alumnes de primària i secundària.Extraescolars STEAM - BQ Educación
Les extraescolars més innovadores, amb un recorregut complet dels 6 als 14 anys per garantir un aprenentatge seqüenciat. Descobreix per què milers de nens i nenes han après amb nosaltres!Els caçadors del cel, els rapinyaires
Activitat pensada per conèixer les aus rapinyaires, és a dir, els ocells que cacen la presa des de l'aire per alimentar-se.Paisatges antics: anàlisi de pòl·len
Taller científic on a partir de l'anàlisi de pòl·lens els alumnes han d'intentar reconstruir com era el paisatge en èpoques passades.Sortides amb animals
Sortides d'un dia per a infantil i primària per a conèixer millor els animals i estar en contacte amb la naturaPaper i Sostenibilitat: Quin paper hi tenim?
Fem paper nou a partir dels rebutjos de paper que porteu. Juguem al joc del paperot. A secundària utilitzen els seus mòbils per donar resposta a preguntes que els hi plantegem.Amb guia didàctica.Mostrant 1-10 de 1.646 elements.