Resultats de la cerca
Dispositiu per a invidents - ODS: Salut i benestar, Ressolució de desigualtats
Les persones invidents utilitzen el bastó per evitar col·lidir amb els obstacles que es troben a terra. Però que passa quan l'obstacle es troba a l'alçada del cap?Planta integral de valorització de residus (PIVR) de Sant Adrià de Besòs
La visita guiada la Planta Integral de Valorització de Residus de Sant Adrià de Besòs fa una aproximació al tractament de residus que s'han dipositat al contenidor gris.Els límits estan a la teva ment
A partir d'experiències personals es teixeix el guió d'aquesta xerrada on apareixen les dues branques que caracteritzen el protagonista: la consciècnia vers la discapacitat i el sentit de l'humor.FABRICANT CIMENT PÒRTLAND
Els alumnes podran descobrir quines són les matèries primeres del ciment, com es duu a terme el procés de transformació i la seva relació amb la ubicació del a fàbrica Asland.Educant en igualtat 2
Pàgina on trobar recursos per per sensibilitzar i educar en igualtat a les escoles.La Riera Major, un ecosistema únic. La qualitat de l'aigua
Ens acostarem a la Riera Major per descobrir el bosc de ribera com a ecosistema. Alhora, determinarem la qualitat de l'aigua mitjançant dues tècniques ben diferents, els reactius i els bioindicadors!Vols viatjar amb mi? (Lleida)
Puja al tren de la músicaFACILITACIÓ I COHESIÓ DE GRUPS - Confiança, respecte, cooperació i unió
L'aula ha de ser un espai viu, per compartir, per col·laborar,per donar i rebre, per ser crítics, per construir, per aprendre i per CRÈIXER. La cohesió de l'alumnat és fonamental!!!MÓN SANT BENET: Fem bullir l'Edat Mitjana
Taller de cuina de l’època medievalPlàncton (Barcelona)
Art i ciència en movimentMostrant 1-10 de 1.972 elements.