Resultats de la cerca
L'ART DEL VIDRE: VIDRE PINTAT AL POBLE ESPANYOL
Coneixeu les potencialitats artístiques del vidre? Acompanyeu-nos a crear un disseny ben original per aplicar sobre una peça de vidre i a fixar-lo mitjançant un procés de cocció a dins d'un forn!Terra de Remences
Aquest treball de síntesi es centra en l’edat mitjana. La Garrotxa és una comarca plena de reminiscències medievals i d’on és fill en Joan de Verntallat (Cabdill de la revolta remença).Codelearn Classroom - Programació i pensament computacional a les aules
Codelearn Classroom és una proposta adaptada per als diferents cursos de primària i secundària. Inclou la programació i el pensament computacional a les aules seguint el seu propi pla d'estudis.De l’engranatge a la programació
Recorregut per la tecnologia de manera pràctica i manipulativa.Vols aprendre a tocar un instrument de vent? Saxo, Trompeta, Clarinet, Flauta travessera....
Vine a AULA DE MÚSICA 7 a fer un primer contacte i a descobrir la trompeta, el saxo, el clarinet, la flauta travessera, ... o qualsevol instrument que et faci il·lusió!La fàbrica tèxtil
Visita guiada per la important fàbrica tèxtil coneguda com a Vapor Aymerich, Amat i Jover de TerrassaConreant futur!
Una activitat imprescindible que ens proporciona aprenentatges valuosos per repensar un futur sostenible per a la vida al planeta.ELABOREM PRODUCTES LÀCTICS
Vine a fer diferents productes làctics naturals, sense conservants ni additius, mató, formatge fresc, un batut, crema catalana, etc. El producte que es faci els nens se l'emportaran a casa.En què consisteix l'alimentació sostenible?
L'alumnat aprendrà en què consisteix l'alimentació sostenible, els seus principis i què es pot fer per adoptar-la, per elaborar després un menú d'acord amb aquests valors.RAQUETES I SEGURETAT HIVERNAL
Aquesta és una activitat física molt diferent a la resta de modalitats esportives, on la responsabilitat individual afecta directament a la seguretat del grup i les preses de decisió són importants.Mostrant 121-130 de 1.665 elements.