Resultats de la cerca
Programació amb Scratch: Imatges boges
Amb l'eina Scratch crearem una pantalla animada a mode de mini joc que ens servirà per dissenyar animacions curtes que responen al teclat.La factoria de l'aigua
Espai de Tinkering![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2023/05/Factoria-400x300.jpg)
ACTIVITAT D'ORIENTACIÓ
Introducció a l'ús d'eines bàsiques d'orientació en un entorn natural.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2021/09/ORIENTACIÓ-400x300.jpg)
La màgia dels superconductors que leviten
Taller en el qual els/les alumnes experimentaran les particularitats dels superconductors i de quina manera es comporta la matèria quan aquesta està molt freda![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2023/11/superconductors-600x400-600x396-1-400x300.jpg)
MAYA PICASSO I ELS TITELLES
Taller d'art sobre Picasso![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2021/09/IMG-20180706-WA0002-400x300.jpg)
QUE SÍ, VIDA! Prevenció del VIH/sida - ITS i la negociació afectiva - sexual
QUE SÍ, VIDA! és una activitat de teatre/fòrum on es treballa la prevenció de les Infeccions de Transmissió Sexual i el VIH/sida, incidint particularment en la negociació afectiva – sexual.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2021/05/04-QUE-SI-VIDA-OK-400x300.jpg)
Dones científiques al llarg de la història
Taller ple de la història i experimentació científica amb les aportacions de dones científiques![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2022/07/05.-Dones-cientifiques-al-llarg-de-la-historia-400x300.jpg)
L'energia de la natura: els molins fariners de Montblanc
Un viatge de retorn al segle XIV per a posar en marxa un autèntic molí fariner hidràulic. Una experiència per descobrir l'evolució de la mòlta del cereal i el poder de l'aigua![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2020/04/Web_1-400x300.jpg)
LA MÀGIA DEL CIRC
Vols formar part de la nostra companyia de circ?![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2023/12/circ-400x300.jpg)
L'estructura de la matèria. De Rutherford a l'ALBA
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat entengui com es pot estudiar l’estructura interna de la matèria; com podem conèixer la forma i l’estructura d’una cosa que no podem veure.Mostrant 131-140 de 1.642 elements.