Resultats de la cerca
COLÒNIES ESCOLARS: EL PAISATGE A TRAVÉS DELS SENTITS
Aquest centre d’interès està dedicat al descobriment de l’entorn natural de Mas Pagès a partir de la propiocepció.L'Arbre Màgic
Història, biologia, ciència, farmacologia. L'arbre màgic navega per moltes docències, recuperació de les teixedes, LifeTaxus, gestió del paisatge.Les adoberies de Vic
Aproximació teòrica al món de la pell des del vessant històric, social i artístic. L’alumnat adquireix coneixements bàsics d’història de la ciutat, de cultura general i del treball de la pell.EXPLORA els sentits a la natura
Curs de Formació de professorat de Secundària i Primària reocnegut, en el marc de la 31a Universitat Catalana d'Estiu de la Natura (Berga del 8 al 17 de juliol)"Dreams", espectacle de titelles d'arreu del món
"Dreams", un espectacle molt poètic que utilitza titelles de diverses tècniques (mans, dits, fils, objectes...) de diversos països del món (Xina, República Txeca, Itàlia...).RAFTING 5 KM
Per aquells que vulguin tenir un primer contacte amb les aigües braves. Realitzarem el ràpid de "La Rentadora" i descobrireu les emocions del riu de forma segura i divertida.Paper Air Challange - Construeix el teu avió!
Us proposem un taller on haureu de construir avions de cartró d'un metre d’envergadura que farem planejar per veure quin arriba més lluny!VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME (CIVRM)
La visita al CIVRM vol donar a conèixer el tractament dels residus de la comarca del Maresme, amb la finalitat de reflexionar sobre el consum responsable relacionat amb la generació de residus.Taller de gestió de pors i dubtes sobre el futur
Taller de gestió de pors i dubtes sobre el futur, dirigit a joves a partir de 16 anys. Dinamitzat per les professionals del Programa Ocell de Foc Volant (de Terrassa i municipis propers).Del cap a la cua. Una mirada diversa a la creació de personatges
Un itinerari educatiu que s’organitza a partir de visionats, exercicis d'anàlisi i pràctiques creatives.Mostrant 1-10 de 2.105 elements.