Resultats de la cerca
Entrem en una obra d’art! Visita a la Torre Blava
Entrar a la Torre Blava és endinsar-se en una obra d'art. A través d'una visita dinàmica i participativa, els alumnes descobriran l'obra de Josep Guinovart.RESPECTE I EMPATIA “Activitat especial per la prevenció del bullying escolar”
Si fomentem el respecte i l’empatia dins l’aula, fem que l’actitud, la convivència i les relacions entre els alumnes siguin més sanes, millorant el clima i adquirint confiança i cohesió de grupEls obrers fan història!
Visita dinamitzada amb actors, on de la mà de l'amo de la fàbrica o d'una obrera o un comercial, els i les alumnes treballaran aspectes tecnològicsCanvi climàtic i meteorologia al parc de Can Solei i de Ca l'Arnús
Activitat que es realitza al parc de Can Solei i de Ca l'Arnús (Badalona) on es dóna a conèixer el fenomen del canvi climàtic a través de l'experimentació.Física i química per a una conducció segura
Indagant: factors d'una conducció seguraL'ART A LES TEVES MANS: LA CERÀMICA FETA A MÀ
Ens aproximarem al procés tecnològic de la producció de ceràmica en època ibèrica a través de la creació d’una petita peça de fang feta a mà."Comercialització i màrqueting de la llet" - Visita especialitzada a la granja Llet Nostra de Monells (Experiència #APROP)
Visita a la granja Llet Nostra de Monells i xerrada de caire empresarial, adaptada a grups de Batxillerat i cicles formatius, sobre la comercialització i el màrqueting de la llet.Taller a l'aula El Canvi Climàtic
Conceptes canvi climàtic i efecte hivernacle. Causes i efectes del canvi climàtic sobre el planeta. Com col·laborar a minimitzar els efectes d’aquest procés i aprendre la manera de fer-ho.Viu el transport públic
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els transports públics, especialment el tramvia, i crear un sentiment de pertinença per fomentar actituds i comportaments cívics en el seu ús.La cigala i la formiga
Treball del pas del temps, estacions. Reflexió sobre les dues maneres de fer, treball i mandra.Mostrant 1-10 de 2.123 elements.