Resultats de la cerca
Les ulleres liles. Repensar el llenguatge audiovisual
Aprenem a identificar els elements que conformen el llenguatge audiovisual des d'una perspectiva de gènere.Sioux, xeiene, apatxes....construim un tipi
A través d’un recorregut guiat, els infants perceben el museu com un entorn acollidor, i els objectes com uns elements vius i plens d’històries.Taller del so: longituds i freqüències
Taller per aprendre què és el so, com es produeix i com es propaga, a través de l'experimentacióEn què consisteix l'alimentació sostenible?
L'alumnat aprendrà en què consisteix l'alimentació sostenible, els seus principis i què es pot fer per adoptar-la, per elaborar després un menú d'acord amb aquests valors.Balanced brains
Fomentar els hàbits saludables des de la neurocìencia, no centrant-nos en els beneficis dels mateixos (que tothom coneix) sinó en perquè ens costa tan aprendre'ls i perquèXip xap! on és l’aigua?
Activitat relacionada amb l’aigua en diversos àmbits de la vida quotidiana i com a recurs energètic. S’aborden continguts relacionats amb objectes tecnològics de base mecànica, màquines i mecanismes.LA PEDRERA: Pedrera Pro
Permet conèixer La Pedrera, un dels edificis més representatius de la ciutat de Barcelona i del Modernisme català, seguint l’esperit transgressor amb què va ser creada,TARRAGONA ROMANA. La ciutat i les persones de fa 2000 anys
Les nostres activitats no son una simple exposició sobre els monuments; les nostres explicacions van més enllà, revivint amb passió com era la ciutat de Tàrraco i coneixent els seus habitants.Més que cossos
Taller destinat a 2n ESO d'abordatge integral de la sexualitat des d'un enfocament de drets, feminista i amb el plaer al centre. Treballarem sobretot el gènere i les seves dimensions!Scratch, programació. Minijoc Recol·lectar
Amb l'eina Scratch crearem un mini joc en el que un personatge respon a les ordres del teclat.Mostrant 1-10 de 2.121 elements.