Resultats de la cerca
Com treballar el canvi de model agroalimentari en l'àmbit educatiu
Formació en la qual s’exploraran eines per a la promoció i garantia del dret a l'alimentació des de l’àmbit educatiu.ELS PICASSOS DE JOSEP PALAU I FABRE
Visita dinamitzada sobre la vida de PicassoEls Racons de les intel.ligències múltiples
Treball de cada una de les intel.ligències múltiples amb material recursos digitals que permeten integrar la joguina educativa en la tecnologiaFritz Haber, cara i creu del nitrogen
Fritz Habe va contribuir a la fabricació a gran escala d'adobs per a l'agricultura, i , al mateix temps, és considerat el pare de la guerra química.Taller de Percussió públic familiar
Treballem: COMUNICACIÓ i DIÀLEG. La capacitat d'ESCOLTA. La CONCENTRACIÓ. La AUTOESTIMA. La INTERRELACIÓ en el grup. El nen té una GRAN EXPERIÈNCIA. És el MÚSIC d'una orquestra!El retaule del s.XXI
Què tenen en comú els feed d’Instagram i un el retaule del segle XV? En aquesta visita al Museu d'Art de Girona es vol demostrar que els retaules encara són actuals, i us convida a crear-ne un.CONTES QUE SONEN
Espectacle que combina contes tradicionals amb cantarelles, ambientats amb elements plàstics i personatges reals, amb la música en directeLa Laura i en Joan treuen tot el suc a la recerca (tecnologia dels aliments)
Aplicant el mètode científic descobrim què contenen alguns dels aliments que mengem. Analitzem els nutrients de mostres de suc i pernil i desvelem la importància de mirar les etiquetes dels aliments.UN TOMB PEL TEU BARRI (Museu Deu)
Recorregut pel barri marítim de Coma-ruga a través del seu patrimoni artístic i històric.Fem una font d'Heró (l'Aigua i les màquines)
Activitat relacionada amb l’aigua en diversos àmbits de la vida quotidiana i com a recurs energètic. S’aborden continguts relacionats amb objectes tecnològics de base mecànica, màquines i mecanismes,Mostrant 1-10 de 2.111 elements.