Resultats de la cerca
Plàncton (Girona)
Art i ciència en moviment
Magic brains
Il·lusionar desde les arts escèniques a veure la relació entre la neurociència i l'art des del món de la màgia.
Entre llums i ombres
Experimentant amb la llum
Investigant i dibuixant dinosaures
Introducció al dibuix com a mitjà de comunicació per aprendre del nostre entorn i explicar-lo a través de diverses tècniques de dibuix. Introducció al món els dinosaures a partir del dibuix.ApS: Comunitat eductiva per la transició energètica
Quant consumim a casa i a l'escola? Podem estalviar més? Eines per fer una auditoria energètica i reduir el consum d'energia a l'escola i a casa. El període d'inscripció obre el 3 de juny de 2024.
Planetes i estrelles (Lleida)
Dies, nits, estacions i constel·lacions
La biodiversitat del parc de Can Solei i de Ca l'Arnús
Activitat de descoberta i observació de la vegetació singular del parc i de les espècies de flora i fauna que habiten al jardí de papallones i l'hotel d'insectes.
Visita Taller ESO i Batxillerat a L'Aquàrium
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… tallers experimentals perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
CIRCUIT DE COTXES CAMINADORS
Circuit viari de cotxes caminadors per a la primera infància. Un circuit pensat per als més menuts, per gaudir del joc lliure i espontani.Descobreix els secrets de Santa Clotilde
Apropar-se al món de la mitologia
Mostrant 41-50 de 2.300 elements.