Resultats de la cerca
La terra de les Tortugues
Activitat online de llarga durada, on a través de vídeos i material proporcionat, els alumnes aprendran tots els aspectes sobre les tortugues. Com són? Com viuen? Què mengen? Com es reprodueixen?
Constructors de somnis
Un espectacle-taller per treballar els minimons en un marc escènic de conte.
L'equilibri químic als oceans
Taller a la UAB que pretén que l'alumnat entengui què és l'equilibri químic com podem modificar-lo en el context de l'acidificació dels oceans.MNACTEC El vapor
Visita guiada als espais de producció de l’energia del vapor: les carboneres, les calderes, la xemeneia i la màquina de vapor
Visita la Farga Palau!
Coneix la Farga Palau i la importància del treball del ferro en l'evolució econòmica i social de la zona del Ripollès.
GESTIONA L'ESTRÈS Com viure amb calma la vida d'estudiant 1h 15 min
Una conferència pràctica i vivencial dirigida a alumnes, amb eines per gestionar l'estrès i ser més eficients. 1h 15 min
Anem a buscar el tresor d'en Serrallonga
Els boscos de les Guilleries alberguen un gran tresor
Aigua per a tot i per a tothom
L' activitat telemàtica "Aigua per a tot i per a tothom" vol donar a conèixer el cicle de l'aigua tot vinculant-ne el cicle natural i el cicle urbà.
Disseny d’activitats i projectes a mida
Si busques continguts de qualitat per al teu alumnat, ja sigui per projectes o de manera tradicional, el nostre equip està preparat per oferir-te solucions personalitzades.
Observatori Astronòmic del Parc del Garraf
Visites diürnes: Planetari, Sistema Solar a escala, observació solar, moviments aparents del cel, gnòmon, Terra paral·lela, el tel·luri Visites nocturnes: observació a ull nu i amb telescopi.
Mostrant 1-10 de 2.263 elements.