Resultats de la cerca
COLÒNIES ESCOLARS: FEM PINYA!
Taller per promocionar la cohesió i el treball en equip en grups amb conflictes o que acaben de formar-se.
LA PEDRERA: Indiana Stones: explorem!
VISITA DINAMITZADA SOBRE L’EDIFICI I LA INSPIRACIÓ DE GAUDÍ
LA RUTA DE LA CERÀMICA (Museu Deu)
Explicació de forma lúdica i didàctica de la història de la ceràmica al Vendrell.
El gran dia de Girona
Aquesta activitat proposa l’observació atenta d’un sol quadre, un dels més representatius de la ciutat de Girona: El Gran Dia de Girona (1863-64)
Sortida Empordana't i descoberta del Cap de Creus en barca
Conèixer l’espai EmpordàNA’T, un tast als quatre parcs de l’Empordà. Observar el paisatge costaner de Cap de Creus
Imatges per interrogar el món. Coeducació audiovisual per a professorat de secundària
Un taller per aportar eines i estratègies per a dur a terme activitats educatives centrades en el treball amb imatges i audiovisuals
Cap persona és il·legal
Programa de curtmetratges sobre lluites i migracions
Empúries: colònia grega
Recorregut temàtic pels principals espais de la ciutat grega per descobrir la història de l'antiga Emporion i comprendre la revolució cultural, artística i tecnològica que varen portar els grecs
Histories de Jazz
La Harpo’s Band ens trasllada a l'època d'or del jazz amb aquest fabulós espectacle 100% musica en directe. Dirigit a nens, nenes i públic familiar.
El bosc de Can Gel
Experiència immersiva natural on connectarem amb el bosc de forma educativa i sensitiva
Mostrant 1-10 de 1.651 elements.