Resultats de la cerca
La màgia del museu del mar
Al Museu del Mar ha arribat un llibre màgic. Un llibre que busca contes oblidats i quan en trova un, s'il·lumina. Activitat acompanyada amb efectes de màgia que deixaran els petits bocabadatsVIU I CREIX
Activitat d'introducció a l'Ed Emocional L’activitat vol crear un espai on esclatin emocions i sensacions!!! Participació activa i vivencial. "El facilitador convida als alumnes a obrir un tresor"
Relats arrelats. Descobrim els oficis tradicionals
Descobrim alguns oficis tradicionals de la mà d’en Galderic.
Toca-toca i Carro a Can Pidelaserra
A la granja escola Can Pidelaserra. Toca-toca dels conills, gall i gallina, porquets., cabretes, ovelles, cavalls, vaca, ponis... Ens ajudeu a donar el biberó a l´ovelleta? Carros de diverses mides
La Castanyada Primària
Passejada i descoberta pel Bosc, xerrem amb la castanyera dels secrets del Bosc, Abres, fruites, llenya, caus ocells, bolets, herbes remeires... Repartim Castanyes per acabar de pasar una bona estona.
MARXA NÒRDICA
Activitat per iniciar-se a la tècnica de la Marxa Nòrdica.
Programa Brúixola UAB
L'Institut de Ciències de l'Educació organitza aquesta activitat on estudiants de la UAB t'assessoraran i ajudaran a decidir què fer quan acabis l'institut. Apunta-t'hi!
Tecnologia tèxtil: de la fibra al fil
Taller tecnològic per conèixer les infraestructures i les matèries tèxtils
Introducció a la programació amb Minecraft Education
Una experiència on l’alumnat, a partir del videojoc Minecraft, s’introdueix d’una manera divertida i per reptes a la programació amb Python o MakeCode.
La navegació: introducció a la carta nàutica
Com ens orientem en el mar quan som lluny de la costa? Quina és la posició del meu vaixell? Quin rumb hem de seguir per arribar al nostre destí?
Mostrant 1-10 de 2.265 elements.