Resultats de la cerca
Madrones i llitons
Descobrim la Casa Museu i ens aturem en els contes i les llegendes de Verdaguer.
Il·lustració del conte “Carbonet”
Taller d'il·lustració i de treball en grup, en el que entre tots els participants acaben il·lustrant un conte sencer.Històries de l'art des de Barcelona. Projecte d'art a l'Institut.
Programa que presenta noves perspectives sobre la història de l’art. Per a secundària, batxillerat, universitats i cicles formatius.
II. Qui vivia al castell del Catllar?
Coneixerem com era un castell i qui en feia ús.
Enfanga't al torn
Vine al Museu del Càntir d'Argentona a experimentar amb el fang! Cada alumne farà el seu propi gerro de ceràmica.
Visita lliure a L'Aquàrium
Visita lliure per les instal·lacions de L'Aquàrium de BarcelonaOlimpíada Química de Catalunya
El Il·lustre Col·legi Oficial de Químics de Catalunya i l’Associació de Químics de Catalunya, convoquen enguany la 35a Edició de l' Olimpíada Química de Catalunya
1,2,3...i!
Aprèn i gaudeix del millor espectacle de teatre musical , 1,2,3..i! . 100% musica en directe, perfecte per nens, nenes i públic familiar.Taller de Introduccio a l'arqueria amb soft combat
Es un taller en el cual al menys un monitor ensenyara als apuntats a disparar amb arc y fletches de punta tova, es un taller per a totes les edats, divertit ludic y entretingut
TREBALLEM EL CUIR AL POBLE ESPANYOL
Coneguem aquest material elaborant una peça única, personalitzada, i posant a prova la nostra creativitat. Després coneixerem els artesans que ens presentaran els secrets del seu ofici!Mostrant 1-10 de 1.492 elements.