Resultats de la cerca
MÓNNATURA PIRINEUS: L'ós bru
Xerrada de l’ós bru al Pirineu
DESCOBRIM LA MÒMIA I L’ANTIC EGIPTE AL MUSEU
Activitat vinculada a l’arqueta de l’Antic Egipte per venir al museu a descobrir aquesta cultura mil·lenària a través del contacte amb les obres originals.
JORNADA DE PORTES OBERTES EUSS, School of Engineering (7 d'abril de 2024)
Coneix l'EUSS i la seva oferta formativa en enginyeries industrials. Vine a la Jornada de Portes Obertes del 7 d'abril de 2024
Taller a l'aula Els peixos del Mar Mediterrani
Biologia i ecologia dels peixos. Anatomia externa. Conèixer i identificar diferents espècies de peixos mediterranis. Impacte ambiental de la sobrepesca.DIGITALITZAR L'ENTORN ESCOLAR. EINES I HABILITATS
Van arribar les videoconferències, entorns virtuals, formació online, continguts en el núvol… El teu equip és hàbil en aquests entorns? Saben treballar digitalment?
Curs d'assessorament biològic
Curs per a tot l’alumnat de batxillerat interessat a fer el treball de recerca relacionat amb la temàtica marina, i en especial amb la Mediterrània. Aquest curs té la finalitat d’assessorar i orientar
Contacontes escenificats
Quan era petit va tenir una pena molt gran: la seva àvia es va oblidar de tots els contes que sabia i en sabia molts. Va anar per tot arreu a demanar que li expliquessin tots els contes.
Taller Convivim!
A través del joc i de manera lúdica, generem experiències on podem posar consciència a les emocions que sentim.
El món dels fòssils
Introducció de l'alumnat en el món dels fòssils mitjançant la visita de sales i el taller de laboratori per conèixer tots els processos que envolten la troballa i l’estudi d’una resta fòssil.
Pinta el teu escut al Castell d'Hostalric
Visita guiada al Castell d'Hostalric i pintura d'un escut medieval!
Mostrant 81-90 de 1.630 elements.