Resultats de la cerca
Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat
Competició d’oratòria en la qual diversos equips d’estudiants de 4t d’ESO, batxillerat i Formació Professional de diferents centres docents debaten sobre un tema polèmic i d’actualitat
La mirada de l'artista
Reflexionem plegats sobre aquesta disciplina artística analitzant les mirades dels artistes.
Grups escolars a Vall de Núria
Vall de Núria es un paratge únic, en plena natura, on podeu gaudir de tranquil.litat i llibertat,gracies al seu transport singular; el tren cremallera, un trajecte i una experiència inoblidable.
Masculinitats en revisió, nois en acció
Programa de curtmetratges a favor d’una masculinitat lliure d’arquetips
El triceratops. Descobrint històries de dinosaures
Visita comentada per la col·lecció paleontològica
La flora mediterrània, al teu abast
Visita comentada al Jardí vertical de CosmoCaixa
MÓN SANT BENET: El misteri de Sant Benet
Joc d’investigació
Empúries: colònia grega
Recorregut temàtic pels principals espais de la ciutat grega per descobrir la història de l'antiga Emporion i comprendre la revolució cultural, artística i tecnològica que varen portar els grecs
Visita Can Negre i taller de trencadís
Visita-taller per conèixer l'arquitectura de Josep Maria Jujol complementat amb un taller artístic amb la tècnica del trencadís.
La ludoteca de l'aigua
Ludoteca de l'aigua
Mostrant 1-10 de 1.496 elements.