Resultats de la cerca
Art i ciència: falsificacions al Museu
El Museu d’Art de Girona ha trobat als seus magatzems dues obres idèntiques i busca joves promeses de la restauració per esbrinar quina de les dues pintures és una falsificació.
CIÈNCIA I ART: ELS COLORS DEL ROMÀNIC
Utilitzant tècniques científiques actuals desvelarem quins eren els secrets del pintor de fa mil anys per fabricar els pigments. Inclou proposta plàstica de la tècnica del tremp.
Miralls matemàtics
El taller proposa l’ús de miralls per treballar la formació de figures geomètriques.Bateria electrònica amb Scratch i makey-makey
La música, la programació, l'electrònica i les manualitats s'uneixen en aquesta divertida activitat STEAM per crear una bateria electrònica que sona de veritat!
Romans a Tàrraco Romana
És un dels 4 eixos temàtics que té la finca de Tamarit. On coneixerem al romà Pietro i viurem milers d'aventures!
"Costureja"...qui diu que cosir és de iaies?
Els joves també poden aprendre costura bàsica de supervivència tot confeccionant un objecte útil,
Crea el teu podcast literari
Taller de creació de podcasts amb material professional
Animals de la prehistòria
Nens i nenes formaran tribus amb diferents animals totèmics i aprendran a identificar-los, reproduir els seus sons i plasmar-los simulant tècniques pictòriques prehistòriques..Visita Guiada Reial Acadèmia de les Ciències i les Arts de Barcelona
Institució amb més de 250 anys d’història situada en un edifici del segle XVIII, en ple centre de la ciutat. A la seva sala d’actes, Albert Einstein, a 1923 explicava els fonaments de la relativitat.Colònies escolars fisicoesportives
A El Jou Nature, us hem preparat unes autèntiques colònies fisicoesportives, unes colònies dinàmiques, en contacte amb la natura i plenes d'acció.
Mostrant 71-80 de 2.278 elements.