ApS: Comunitat eductiva per la transició energètica
Quant consumim a casa i a l’escola? Podem estalviar més? Eines per fer una auditoria energètica i reduir el consum d’energia a l’escola i a casa.
El període d’inscripció obre el 3 de juny de 2024.
Quant consumim a casa i a l’escola? Podem estalviar més? Eines per fer una auditoria energètica i reduir el consum d’energia a l’escola i a casa.
El període d’inscripció obre el 3 de juny de 2024.
L’objectiu de l’activitat és donar a conèixer els valors històrics i ambientals i reflexionar entorn la importància de la implicació de les persones en la conservació de l’entorn.
Aquesta activitat a l’aula està basada en el cicle dels recursos i residus.
Taller participatiu en el qual els nens i nenes faran una dinàmica semblant al tradicional joc de l’oca, però amb preguntes específiques sobre els residus i, concretament, sobre la seva prevenció.
L’activitat es basa en la narració d’un conte que permet als infants descobrir què és la contaminació atmosfèrica i quins problemes poden causar sobre la nostra salut.
L’activitat es desenvolupa a l’aula i permet reflexionar sobre els principals contaminants atmosfèrics, les fonts de contaminació al territori metropolità (naturals i antropogèniques).
Durant el transcurs del taller es tractaran les diferents fonts de contaminació (acústica, lumínica, del sòl, de l’aire, de l’aigua…), el concepte de salut ambiental i bones pràctiques per evitar la
L’ activitat consta de 3 dinàmiques: la primera “La contaminació de l’ entorn” introdueix els conceptes de salut i salut ambiental i repassa els diferents tipus de contaminació de l’ entorn.
En aquesta activitat es repassa el cicle integral de l’ aigua i es posa el focus en les pràctiques socials que requereixen aquest recurs.