L’aire que respirem
L’activitat es desenvolupa a l’aula i permet reflexionar sobre els principals contaminants atmosfèrics, les fonts de contaminació al territori metropolità (naturals i antropogèniques).
L’activitat es desenvolupa a l’aula i permet reflexionar sobre els principals contaminants atmosfèrics, les fonts de contaminació al territori metropolità (naturals i antropogèniques).
Durant el transcurs del taller es tractaran les diferents fonts de contaminació (acústica, lumínica, del sòl, de l’aire, de l’aigua…), el concepte de salut ambiental i bones pràctiques per evitar la
L’ activitat consta de 3 dinàmiques: la primera “La contaminació de l’ entorn” introdueix els conceptes de salut i salut ambiental i repassa els diferents tipus de contaminació de l’ entorn.
En aquesta activitat es repassa el cicle integral de l’ aigua i es posa el focus en les pràctiques socials que requereixen aquest recurs.
L’ activitat, a través de dinàmiques interactives, fa reflexionar sobre la disponibilitat d’aigua en el medi i l’ accés a l’ aigua que usem, així com el funcionament del cicle urbà de l’ aigua.
L’activitat a l’aula Clar com l’aigua! pretén introduir, estructurar i/o reforçar els coneixements sobre el cicle integral de l’aigua i tots els elements que el conformen.
El taller participatiu vol conscienciar i sensibilitzar a la ciutadania sobre el canvi climàtic i donar a conèixer aspectes concrets com la mitigació o l'adaptació
Mitjançant aquesta activitat, els participants tindran l’oportunitat única de submergir-se en el fascinant món de l’energia, per descobrir el paper essencial que exerceix en les nostres vides.
Activitat per dur a terme a l’aula de l’escola, o l’instititut.
Les mides proporcionals, les principals característiques, i les distàncies dels planetes vers el Sol, a l’abast de tots els cursos.